دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

سیاه پوش شدنت...

امروز که در خیابان راه میرفتم، دیدم همه خیابان ها سیاه پوش شده اند!!! 

یاد تو افتادم ... یاد سیاه پوش شدنت ... یاد غلامیت برای اهل بیت ... 

یاد فیلمی که دیروز دیده بودم... یاد فیلمی که باعث شد، به خاطر تو  به خودم افتخار کنم! 

همین برای من کافیست!!! 

همین خوبیت را برایم ثابت می کند! 

فقط حیف که نیستی ... که اگر بودی به همه نشانت میدادم و با افتخار سرم را بالا میگرفتم و میگفتم: 

این است برادری که همیشه درباره اش حرف میزنم ... این است کسی که میگویم بهترین است ...

درست است که نیستی ... ولی اسمت که هست ... رسمت که هست ...  

عیب ندارد ... فعلا به خاطر این حال و هوا خوشحالم ... خوشحالم که خوبیت را به چشم دیده ام ... نمیخواهم  

نبودنت این خوشحالی را از من بگیرد ...  

 

همیشه زمانی که از اهل بیت حرف میزنی، اشک در چشمانت حلقه میزند! 

و آن لحظه به نظر من زیباترین لحظه است ... لحظه غرورآمیز ...  

امیدوارم همیشه همین طور بمانی ... که میدانم میمانی ... و من نیز همیشه، مانند امروز به تو افتخار خواهم کرد ...  

نظرات 12 + ارسال نظر
تارا دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://taratanha.blogfa.com

فقط حیف که نیستی ... که اگر بودی به همه نشانت میدادم و با افتخار سرم را بالا میگرفتم


عالی بود
چه فیلمی ازش دیدی روشنک جونم؟؟؟؟؟؟

فیلمی که داشت نذری هم میزد!
برو وب رها، میبینی!
مثل این که بد فراموشش کردیا!

آذین دخت دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

چقد قشنگ نوشتی.من هم ب داشتن دوستی مثل تو افتخار میکنم

عزیزمی!
ما بیشتر!

پارسا دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام مطمئن باش همینجوری میمونه هیچوقت عوض نمیشه امام حسین خودش یاریش میکنه همیشه

انشاالله که یاریش میکنه!
ممنون که سر زدی!

نیکناز سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.niknaz1379.blogfa.com

سلام روشنک جوووووووووون مر30که سرزدی وبم وبلاگ خودتم عالییییییییییه!!!!!! موفق باشی...

سلام.
خواهش میکنم عزیزم!
تو هم همینطور!

تارا سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://taratanha.blogfa.com

فراموشش کردم اما نه اینکه دیگه یادم نیاد کی بوده و چیکارس. تو وب رها هم فقط عکسا رو دیده بودم.فیلم رو ندیدم

آهان!
به خاطر این گفتم که فکر کردم وب رها اصلا نمیری!

niknaz سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.niknaz1379.blogfa.com

ج نظرتوراجع به عموهومن دادم!!!!!

ممنونتم عزیزم!

آرتا سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.artalovely1997.blogfa.com

بااجازه خدا سلام.......

خوشحالم که قلبت خوشحاله خوشکلم

مرسی خواهری!

تارا سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://taratanha.blogfa.com

هـــــــــــــــــــــــــی!!!!!
آدم نمیشم که.هی میرم اونجا، هی یاد قدیما میفتم، هی حالم گرفته میشه

یاد چیزای خوب قدیم بیفت!
شب تا سحر بیدار بودنا رو یادته؟
یاد اونا بیفت!
وای که چقدر خوش میگذشت!

سمیه72 چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

میشه بگی کی نذری میداد؟

دقیقا نمیدونم!
فکر میکنم سال 81.

فاطمه(آجی کوچیکه داداش علی) جمعه 3 آذر 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام روشنک جون.
آجی خوبی؟؟؟؟
خیلییییییییییی دلم واست تنگ شده بود.همون یه ذره خودمون.
ولی چه کنم که این درسا....
خوش حالم که هنوزم طرفدارشیم
امیدوارم موفق باشی.
به امید دیدار شاید چند هفته دیگه.
راستی روزای عشق تسلیت.دعا واسه من یادت نرهههه
فعلا.

سلام عزیزم!
مرسی. تو خوبی؟
منم همینطور!
منم خوشحالم و امیدوارم همیشه همینطور بمونیم!
التماس دعا!

آذین دخت یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام.خوبی؟خوبم ،ممنون.هویجوری اومدم.!!داشتم رد میشدم،گفتم بیام یه سری بزنم!
خب دیگه،کاری نداری خواهر؟!!فعلا بای بای

سلام عزیزم!
خیلی خوش حالم کردی!
بازم از این کارا بکن!
نه خواهری به سلامت!
مواظب خودت باش! بای!

زهرا یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

السلام علیک یاشاه غریب،التماس دعاعزیز

گلم محتاجم به دعا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد