دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

کجایی...؟؟؟

کجایی...؟؟؟ 

چرا نیستی...؟؟؟ 

چرا نیستی تا من در غم هایم غرق نشوم! 

حال میفهمم که تو چه میگفتی... 

نامردی تا چه حد...؟؟؟ 

حال میفهمم این جمله یعنی چه... 

کاش بودی و آرامم میکردی ... 

آخر غمم را به چه کسی بگویم...؟؟؟ 

کسی که کاری از دستش بر نمی آید! 

ولی تو که باشی، حداقل میگویی آرام باش ... 

به خدا آرام میشوم! 

نمیدانم غم نبودن تو را بخورم ... 

یا غم بلایی که بر سرم آمد ... 

نمیدانی چه میکشم ... 

هیچکس نمیداند ... 

نظرات 4 + ارسال نظر
ایرانی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

+دلم ؛

+گاهی میگیرَد !

+گاهی میـسوزَد !

+و حَتی گــاهی ،

+گــاهی نــه _خِیــلی وَقتـ ها_

+ میــشِکَند !

+ امــا هَنـــــ ـوز می تَپـد ...
سلام
ناز بودی تو خوابم خیلی ناز بووووووووووس
یاعلی

آره دقیقا!
گاهی نه!
خیلی وقت ها میشکند!
کاش نمی تپید!
مرسی آجی!
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس!

محبوبه شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام روشنک جان
کم غمی نیست می دونم سخته می دونم گاهی فقط به همین یه جمله ی آروم باش قانع میشی مثل من!
روشنک فک کنم حلقه تموم شدرسیدی به همون جایی که اول بودی منم دلم می خوادتموم شه اگه همه چی مثل اولش باشه یعنی باختم اگه بهترشده باشه یعنی بردم ترسم ازاینه که دنیای قبلیمم ازدست داده باشم ترسم ازاینه که بدترشده باشه اون وقت دیگه هیچی ندارم توکه می فهمی چی میگم مگه نه؟

سلام عزیزم!
جای اولم کجاست؟
مطئنی برگشتم جای اولم؟
مطمئنی از حلقه نیفتادم بیرون؟
قبل از این یه درد داشتم، حالا چی؟
تو که میدونی دردامو خانمی!
میدونی که دردم قبلا درد تو بود، اما حالا چیه؟
نمیدونم به کدوم دردم فکر کنم!
وقتی گریه میکنم نمیدونم واسه کدوم یکیشونه!
واسه اون روز کذاییه، یا واسه نشناختنشه، یا واسه نامردیه که در حقم شد، یا ...
من باختم محبوبه!
چند بار از حلقه عقب افتادم و آخرش روز تولدم نتایج اعلام شد! شدم نفر آخر!
قبول نداری؟
تنها امیدم همون روزیه که قراره با هم بسازیمش!
شاید همون روز حالمون خیلی خوب نباشه! ولی مطمئنا بعدش آروم میشیم! نمیشیم خواهری؟

آرتا پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.artalovely1997.blogfa.com

سلام...
آجی جونم منظورم حرفهایی بود که در مورد نامردی میزدن...

آهان!
اخه میدونی؟
خیلی ها به من نامردی کردن!
ولی یکی بود، که کاری در حقم کرد، که فهمیدم نامردی تا چه حد یعنی چی!

زهرا چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 11:54 ق.ظ http://manobaroonpaiezi.blogfa.com/

سلام به روی ماهت خانووووووووووم چه طوره حال واحوالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ عزیز دلممممممممممم تر و خدا این قدر خودتو اذیت نکن همه چی درست میشه بالاخره اون روز خوب میاد جیگر راستی از باران خبر نداری خیلی نگرانشممممممممممممم حالش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

سلام عزیزم!
ممنونم! تو خوبی؟
من خودمو اذیت نمیکنم دوستم! خودم اذیت میشم! دست خودم نیست!
آره گلم! ازش خبر دارم! حالشم مثل همیشه است!
غمگین و افسرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد