دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

خوبی ...

میدانی...؟؟؟ 

در این روزگار، 

مرد کم پیدا میشود ... 

خوب کم پیدا میشود... 

خیلی خیلی کم ... 

آنقدر که گاهی فراموش میکنم مردانگی را! 

فراموش میکنم خوبی را! 

ولی من خدا را شکر میکنم! 

چرا که به جای برادری که از کودکی آرزویش را داشتم ...

خدا تو را به من داد ...  

تا از تو به خودش برسم! 

تا مرا به او نزدیک کنی!

نزدیک و نزدیک تر ... 

و تو چه خوب راه رسیدن به آغوشش را نشانم دادی ...

پس تو هدیه ای هستی از طرف او! 

بهترین هدیه ای که تا به حال گرفته ام ... 

خدا تو را به من داد، تا خودش را داده باشد!

نترس! کافر نشده ام ... 

باور کن از تو برای خودم خدا نساخته ام ... نه ... 

نمیگویم خدا هستی ...

ولی مقصدت که خداست ... نیست ...؟؟؟ 

پس ... 

پس میشود برادری کنی و مرا هم با خودت ببری...؟؟؟

نظرات 38 + ارسال نظر
تارا شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 07:53 ب.ظ http://taratanha.blogfa.com

نوشته ات رو که خوندم احساس کردم ی کوچولو فقط ی کوچولو بهتر شدی
امیدوارم همینطور باشه
دعا می کنم بهترهم بشی
نامردیها رو هم بی خیال شو. زیاد می بینی تو عمرت. اگه بخوای خودتو درگیرشون کنی دق می کنی.
دووووووووست دارم
بووووووووس

نه عزیز!
بهتر نشدم!
حالم بده! خیلی بد!
نامردی؟
آخه اسم اونو نامردی هم نمیشه گذاشت!
از آدم بعیده همچین کاری با یه آدم بکنه!
منم دوست دارم عشقم!
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!

مهدیس یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

عااااااااشق نوشته هاتم.
نمیدونم مخاطبت کیه ولی حال منم عینه تو!یه دوست داشتن یه طرفه...

ممنون عزیزم!
نظر لطفته!
کاش فقط دوست داشتن یه طرفه بود!
مال من شناختم هم یه طرفه است!
من فقط میخوام بشناستم!
دوستم هم نداشته باشه عیب نداره!
فقط بشناستم!

ایرانی یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
این باورت تواین نوشتت خیلی قشنگه ونایاب پس ازت میخوام همیشه این باورت روقبول کنی
مطمئنم اگه بهش برسی وتمسک کنی حالت خیلی بهترمیشه
باور کن از تو برای خودم خدا نساخته ام ... نه ...

نمیگویم خدا هستی ...

ولی مقصدت که خداست ... نیست ...؟؟؟
شایدهیچوقت نتونه باهات باشه ولی ازهمین دور هم میتونه خیلی تاثیربذاره
باورکن
روشنک میتونم بدونم نامردی ازکی؟؟؟؟؟؟تووبم خصوصی بذار...برام مهمه باشه آجی.بوووس
یاعلی

ممنون عزیزم!
آره قشنگه! خیلی قشنگه!
فقط منو با خودش میبره؟
نمیتونم بگم عزیز!
شرمندتم!
چیز مهمی نیست دوستم!
دوست دارم خانمی!
ّبووووووووووووووووووووس!

مهدیس جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

وای خدا مگه میشه؟!دقیقأ عین هم!شناخت منم یه طرفه س!یعنی شب وروزم شده غصه!اوضاع من خییییلی خرابه تو باز اینجا میتونی بنویسی من ک فقط خودمم و خدا!

حالا شده دیگه!
تو غم و غصه همه جور میشه!
فقط شادی و خوشحالیه که باید شرایطش پیش بیاد!
ولی خب تو چرا نمی نویسی؟
اینجا که واسه بابام نیست!
منم خودم اینجا رو درست کردم و توش مینویسم!
تو هم درست کن و بنویس!
کسی کاریت نداره که خانمی!

مهدیس جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 06:40 ب.ظ

حوصله نوشتن هم ندارم بخدا،بعضی وقتا به زنده بودن خودم شک میکنم...من امید هم ندارم بشناستم

ولی من امیدوارم!
امیدوارم یه روز بدونه که یه خواهر داره که به فکرشه! که غمشو میخوره و از ناراحتیش ناراحت میشه!
ان امید رو دو تا از دوستام برام زنده کردن!
دو تا دوست خوب، که با دنیا عوضشون نمیکنم!
زنده بودن؟
من که فقط دارم نفس میکشم!

مهدیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام
وب قشنگی داری
امیدوارم موفق باشی دوستم...

سلام!
وای! تورخدا...؟؟؟
ممنون عزیزم!چشمات قشنگ میبینه دوستم!
بووووووووووووووووووووووووووس!

یاسمین سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.alonegirl-me.blogfa.com

سلام روشنک جونم...یه وب جدید ساختم خوشحال میشم بیای و نظرتو درموردش بگی...

سلام عزیزم!
حتما میام خانمی!
بووووووووووووووووووووووووووووس!

ستایش جووون چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://pique3.blogfa.com

سلااااااااااااام ببینم چرا توی لینکات اولین نفر که هیچی اصلا نیستم

من رمز اون پست بهترینم رو میخواام

سلام!
راه گم کردی؟
چی شده اومدی اینجا؟
چه عجب!
کلی خوشحال شدم اسمت رو دیدم!
الان میذارمش دوباره! ناراحت نشو گلم!
اونم به چشم!

یاسمین چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 05:43 ب.ظ http://Www.alonegirl-me.blogfa.com

گاھی وقتا یه لباس...یه بوی عطرآشنا...یا یه تشابه اسم باعث میشه احساس کنی دقیقأ قلبت داره از جا کنده میشه!

آره دقیقا!
من تو اسم این اتفاق بام افتاده!

ستایش جووون(فاطمه امیری فر) چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 11:54 ب.ظ http://pique3.blogfa.com

بدوووووووو بیاااااااا که آپمممم

دوییدم اومدم دوست جونم!

یاسمین سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 09:36 ب.ظ http://alonegirl-me.blogfa.com

لینک شدی...

مرسی عزیزم!
تو هم لینک شدی با افتخار!

سمانه شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام گلم.خوبی؟اپم...به خدا اگه این دفعه نیای ناراحت میشم...

سلام عزیزم!
چشم! اومدم1
به خدا این چند وقته که میبینی نیومدم، واسه اینه که مردم!
از یه مرده چه انتظاری داری؟
من از 20 فروردن مردم!
نمیدونی چی به سرم اومده!
نمیدونی زندگیم چجوری شده!
خیلی خیلی خیلی حالم بده گلم!
تو رو خدا ببخشید!

آرتا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام عزیزلم....
چقددلم برات تنگ شده بود
گلکم ماخیلی وقته به این حرف داداشت رسیدیم......
ولی نگران نباش......بازم میشه بافکر کردن به یه چیزایی یایه کسایی تحمل کرد.
راستی اگه قابل میدونی رمز پست بهترینم رو برام اس کن.....
بوووووووووووووووووووووووووووووس........
یاعلی

سلام عزیزم!
منم دلم برات تنگ شده خانمی!
به کدوم حرف داداشم رسیدید؟
دوست دارم عشقم!
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!

آرتا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

وااااااای...شرمنده
نظرقبلی رو میخواستم واسه آخرین پستت بذارم.....اشتباه شده.

واسه آخرین پست گذاشتی دیگه خانمم!
آخرین پستم همین خوبیه!
ولی آخرش من نفهیدم به کدوم حرف داداشم منظورته!
آخه من که حرفی از حرفای اون نزدم گلم!

یاسمین دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

upam...
vaqt kardi biaaaaaaa

باشه گلم! حتما!

اذین دخت دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 08:38 ب.ظ

سلاملکم.حال دلم خیلی خوبههههههههههههههه.همشم ب خاطر حرفای امید دهنده توئه.امید وارم فقط برا اینکه منو دلخوش کنی نگفته باشی.همه جی خوبه اما اگه سروی هم باهام همونجوری ک میخوام بشه.
تو حال منو خوب کردی منم همین روزا حالتو خوب میکنم.بزار ی خرده سرم خلوت بشه.با سروی میرمو همه جی رو برات درست میکنم.
DON'T WORRY HONEY

الهی قربونت برم!
ایشالله اونم درست میشه!
خودم مثل مرده هام و به تو امید میدم! همینم خوبه!
ولی خداییش برا دلخوشیت نگفتم! حسم رو نسبت به قضیه گفتم!
سر اون موضوع هم حالا حرف میزنیم! ایشالله که اونم درست میشه!

سمانه دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام روشنک جون...خوبی حالت بهتره؟
من اپم...خوشحالم میکنی بیای

سلام عزیزم.
نه. هر روز و هر روز حالم بدتر میشه گلم.
وقت کردم حتما خانمی!

آرتا پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام.....
آجی وقت کردی یهسری بهم بزن.
بای

چشم عزیزم!
بای!

تارا شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 11:25 ق.ظ http://taratanha.blogfa.com

قالب نو مبارک
خیلی خوشگل و دردناکه

ممنون عزیزم!
نظر لطفته!
نمیخواستم عوضش کنم، ولی بلاگ اسکای آپدیت کرده همه چجیزاشو، کلا وقتی میومدم تو وب نشون نمیداد یا بد نشون میداد!
مجبور شدم عوضش کنم!

ایرانی چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

بگو تو هم دلتنگ میشوی گاهی

دلم امیــــــــدِ واهی میخواهد

برای زنده ماندن...

وای وای!
آره دقیقا!
فقط یه امید میخوام که بتونم باهاش زندگی کنم!
در واقع یه امید میخوام که باهاش به زندگی برگردم!
دوباره زنده بشم!

اذین دخت جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه.خب اپ کن دیگه.دعوات میکنمااااااااااااااااااااااا..

چی آپ کنم؟
چی آچ کنم دوستم؟
تو بگو! من اپ میکنم!
دیگه حرفی نمونده که بهش بزنم!
اتفاقی هم نیفتاده که براش بگم!
دیگه تموم شدم! هم خودم، هم زندگیم!
چی بگم؟ چی آپ کنم؟
هیچ حرف ندارم جز درد، جز خستگی، جز اینکه در حال دیوونه شدنم! شایدم دیوونه شدم خودم خبر ندارم!
ولی اینا همه تکراریه!

mohanna جمعه 14 تیر 1392 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.ali-ziya-az-kashan.blogfa.com

روشنک خودمون؟

بله!

ایرانی جمعه 14 تیر 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام الکم
آپم بایه پست متفاوت
یاعلی

سلام!
میام عزیزم!
علی یارت!

مریم ش یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام.روشنک جون،خوبی گلم؟نوشته هات ناب ناب با اینکه تا حالا این حس تو رو تجربه نکردم.ولی وقتی خوندم اصن حالم ی جوری شد...انشاالله همه عاشقا به هم برسن .بوس

مرسی عزیزم!
مگه همه پستام رو نخوندی؟
این وب چه ربطی به عاشقا داشت آخه دوستم؟

مریم ش دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

چرا خوندم،شرمنده تیکه اخرشو اشتباه نوشتم.میخواستم اصلاح کنم .دیگه قسمت کامنتا برام کد تایید نمی اورد.اگه ناراحت شدی عذر میخوام گلم.

عیب نداره عزیزکم!

مریم ش دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

خواهری من الان دو هزاریم افتاد،فقط پستای پیچ 1 رو خوندم فک کردم همین چند تا پست.اول اصلا متوجه نشدم ببخشید بازم.

خواهش میشه خانمی!
عیب نداره!

مریم ش جمعه 21 تیر 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

خدایا بادکنکی شده ام..از بغض های ک به اجبار فرو برده ام.التماست میکنم... فقط یک سوزن... تکه تکه شدن با خودم.

التماشست میکنم...
من یک ساه که دارم التماسش میکنم!

مریم ش جمعه 21 تیر 1392 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام،روشنک جون،خوبی خواهری؟نماز روزهات قبول.مواظب خوبی هات باش

سلام عزیزم!
ممنونم!
نماز روزه ی تو هم قوبل!
تو هم همینطور!

زهرا دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 11:04 ب.ظ http://bazamdelamgerefteh.blogfa.com

سلام به روی ماهت عزیز دلم من نمیدونم چرا حالت بده ولی منم اصلا خوب نیستم انگار دیگه هیچی تو دنیا نمیتونه خوشحالم کنه الهی قربونت بشم خواهریی من اصفهان زندگی میکنم روشنکم لطفا به باران بگو نظر هایی رو که بش دادم تو وبش همه رو حذف کنه

عزیز دلم وبت رو حذف کردی و من دیگه بهت دسترسی ندارم! من حالم بده چون تنهام، بی کسم، پشت و پناه ندارم، تکیه گاه ندارم! نبودن داداشم هم داره آبم میکنه!
عزیز باران گفت بهت بگم به نت دسترسی نداره! اون موقع هم با گوشی آپ کرده بود!

مریم ش یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.dasttaikhali92.blogfa.com

سلام.روشنک جون .خوبی؟نماز.روزه هات قبول
میتونم با افتخار لینکتون کنم؟

سلام عزیزکم!
حتما!
این چه حرفیه؟
باعث افتخارمه! منم تو رو لینک میکنم با اجازت!

زهرا دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:26 ب.ظ http://manobaroonpaiezi.blogfa.com/

سلام روشنکم چه طوری خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارممم حالت بهتر شده باشه اپم عجقممممممممممممممممم خوش حال میشممممممممم بیای راستی اونی که گفتی دختر بود یا پسر که عاشقش بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هنوزم دوسش داری؟

سلام عزیرم!
ممنون!
تو خوبی؟
حالم هم همونجوریه!
دختر بودم خانمی!
آره هنوزم دوسش دارم! ولی خب متاسفانه بهش اعتماد ندارم!پدلم برا دوست داشتنش تنگ شده!

زهرا چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://manobaroonpaiezi.blogfa.com/

سلامممممممممممم خانووووووووووووووووم چه طوری؟ دارم دیونه میشم ببخشید ترو خدا دوباره مزاحمت شدم از باران خبر نداری؟ میترسم یه بلایی سره خودش اورده باشه

سلام عزیزم!
ممنونم! تو خوبی؟
چرا عزیز! اون خوبه! منظورم اینه که سالمه!
ولی حالش مثل قبله!
خانمی تو هیچوقت مزاحم نیستی!

الهام سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.labkhand-e-sabz.blogfa.com

سلام . با یه ترانه ی زیبا و خاطره انگیز آپ هستم .
خوشحال میشم اگه سر بزنید .
به امید دیدار .
مستدام باشید .
یا علی مدد .

سلام!
چشم حتما!
علی یارتون!

زهرا جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 01:06 ق.ظ http://manobaroonpaiezi.blogfa.com/

سلام عزیز دلم به باران بگو 4 شهریور بیاد وبممممممممممممممممممممممممممممممممممممم یادت نرها واسش تولد گرفتم تو هم دعوتی جیگر پاشو بیا

وای!
شرمندتم حسابی!
خیلی خیلی شرمندتم!
من کامنتت رو امروز یعنی 7 شهریور خوندم!
ببخشید تو رو خدا!

زهرا جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 10:17 ب.ظ http://manobaroonpaiezi.blogfa.com/

چرا جواب نمیدی روشنک بش گفتی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پاشو بیا وبممممممممممممممممممم به بارانم بگو حتما بیاد

به خدا شرمندتم!
به وبم سر نزدم این چند روز!
به خدا خیلی خیلی شرمندتم!

زهرا جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://manobaroonpaiezi.blogfa.com/

عب نداره خانوممممممممممم باران روزه تولدش اومد پستی رو که واسش گذاشتم خوند

خب خدا رو شکر عزیزم!

فاطمه(خوزستانی) جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام روشنک جون چطوری؟؟؟

دلم برات تنگ شد...شبا دیگه نمیای چت؟

شرمنده میخواستم زودتر بهت سر بزنم ولی هی نشد!

موفق باشی دوست خوبم یاعلی

سلام عزیزکم!
منم دلم براتون تنگ شده!
ولی حوصله هیچ کاری رو ندارم!
حالم خیلی خرابه!

تنهاترین دختر سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 09:13 ب.ظ http://loveorlike-1374.blogfa.com/

______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سلام مهربون من آپم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

سلام عزیزم!
اگه وقت کردم چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد