دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

کمک...

خدایا ... 

فقط یه چیز... 

تو رو خدا کمکم کن... 

یا بکشم، یا خلاصم کن از این حس لعنتی! 

دیگه نمیکشم ... به خدا دیگه نمیکشم! 

کسی که میتونه کمکم کنه که کمک نمیکنه ... تو رو خدا تو کمکم کن ... 

فقط همین! 

خدااااااااااااااااااااااااااااااا ... کمک

دلم گرفته...

خدایا ... دلم گرفته! 

از همه جا ... از همه کس...

از همه غیر یه نفر! 

اون یه نفر خودش میدونه کیه... 

میدونه که خیلی دوسش دارم! 

دلم گرفته از زندگی! 

زندگی که توش هیچکس کنارم نیست! 

خدا! امشب خیلی دلم آغوشتو میخواد! 

چرا منو نمیبری...؟؟؟ 

چرا راحتم نمیکنی از این مرگ تدریجی که نمیدونم تا کی قراره طول بکشه...!!! 

یعنی تو هم منو دوست نداری؟ 

حتی تو...؟؟؟ 

تو که هیچکسو بهم ندادی تا تو بغلش گریه کنم ...چرا خودت بغلم نمیکنی...؟؟؟ 

پس من باید چیکار کنم...؟؟؟ 

وقتی هیچکس بغلم نمیکنه... 

آخه چرا اینجوری میکنی با من...؟؟؟  

مگه من چیکار کردم؟؟؟ 

خدا ... 

امشب دلم خیلی گرفته! 

خودت کمکم کن! 

خودت...