دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دعا...

دوستای گلم، تو رو خدا برام دعا کنید! 

تو رو خدا! 

حالم خیلی بده! خیلی بد! 

هر روز دارم به اون کاری که نباید بکنم نزدیک تر میشم! 

دعا کنید بهش نرسم! 

خیلی دوستون دارم!

نظرات 5 + ارسال نظر
بهروزی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://behrozi.ir

سلام
دعا میکنیم که بهش نرسی!!

سلام ممنون!

مریم یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام روشنک جوووونم
یه بار دیگه ازت این حرفارو شنیدم خودت میدونی و زهراها

گلم خیلی دلم تنگیده برات! اومدم چت گل پسر نبودی
بی زحمت هروقت اومدی ه تکی چیزی بزن بووووووووس

حالم خیلی بده عزیزم! خیلی!
شاید همین امشب ... شاید فردا شب..
ولی خیلی دور نیست!
چون دیگه امیدی ندارم!
من مردم!(گریه)
چشم!
اگه رفتم چت بهت تک میزنم!

مهرسا سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 02:10 ق.ظ

آخییییی.نبینم این ھمه غم داشته باشی دوستم.

عزیزمی!
دیگه چیکار کنم؟
غم هی میاد سراغ آدم!
غم پشت غم!

مهدیس دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

چرا دیگه اپ نمیکنی؟نوشته هاتو خیلی دوست دارم ولی تاحالا نظر نداده بودم...ای کاش رمز مطلب بالایی رو داشتم

عزیرم حالم از قبل هم بدتره!
یه جورایی اصلا حوصله زندگی هم ندارم، چه برسه به آپ کردن!
ممنون عزیزم! نظر لطفته!
تو بالایی چیز خاصی نیست خانمی!
فقط تبریک عیده برای همه کسم!
همین!

زهراصفایی جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام عمرم همیشه دعات میکنم عزیزم!دوستدارم همه کسم!بوس

سلام ماه من! میدونم قربونت برم!
خودت میدونی که تا کجا دوست دارم زندگی من!
بووووووووووووووووووووووووس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد