دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

عنوان ندارم!

بعد تو من از همه دنیا بریدم!                                        باورم کن من به بد جایی رسیدم! 

لحظه لحظه زندگیمون با عذابه!                                     باورم کن حال من خیلی خرابه! 

کاش اینو میفهمیدی! 

کاش شکستنم رو حس کرده بودی! 

اما نه! همون بهتر که نفهمیدی! 

چون اونوقت تحمل این که فهمیدی و راحت ازم گذشتی برام سخت تر بود!  

از فردا دوباره میای! 

پس چرا من خوشحال نیستم...؟؟؟ 

چرا دارم گریه میکنم...؟؟؟ 

خودم هم نمیدونم! 

تو فقط ...

منتظر روزی باش که بفهمی خواهر کوچیکت دیگه نیست! 

دیگه رفته و راحت شده از این همه درد!

منتظر باش... 

آره منتظر باش.... 

نمیخوام وقتی که رفتم                                               بیان، بشکافن این قلبو! 

ببینن اسم کی توشه                                                 دلیل رفتن من رو! 

نمیخوام وقتی که مردم                                              بخوان بشکافن این قلبو 

ببینن اسم تو توشه                                                   بفهمن معنیه دردو!

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://jeepers-creepers.blogsky.com

سلام...
وبلاگتون خیلی قشنگه..
خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم..
در وبلاگم پیام بگذارید

سلام!
ممنونم! نظر لطفتونه!
با عرض پوزش من اصلا حوصله این کار ها رو ندارم!
نمیخوام بی احترامی کنم بهتون، ولی خودتون از نوشته هام باید بفهمین که مردم!
شرمندتونم!

سمانه جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 10:49 ب.ظ http://samanehshiry.blogfa.com

سلام روشنک جوووووووووووونم...
چرا این طوری شدی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا تو تازه اول خوشیاتهههههههه...
چرا داری خودتو عذاب میدی....به خاطر...
یکم به خودت بیا....
ارهههههههههههههههه از فردا دوباره میاد...
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...
ولی من که نمیتونم ببینم...
از فردا دوباره بدبختیا شروع میشه...(منظورم مدرسه هاست)
نهههههههههههههههههههههههههههه...
راستی یه سر بیا پیشم خیلی وقته نیومدی...
یاعلی

سلام عزیزم!
من اینطوری بودم!
فقط چند وقته که بدتر شدم
تو رو خدا نگو چرا عذاب میدی به خاطر اون؟
چرا اونو دست کم میگیری؟
اون لیاقتش خیلی بیشتر از ایناست!
حق دارم به خاطر نبودنش، به خاطر نداشتنش عذاب بکشم!
خوشی؟
هه! یعنی چی؟
اصلا معنیش رو نمیدونم!
خوشی کجا بود گلم؟
خوشی واسه زنده هاست!
نه واسه من مرده!
عزیز حالمو میبینی!
سر نزدنم رو به پای بی محلی نذار!
به خدا حالم اصلا خوب نیست!
سعی میکنم بیام خانمی!

= پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe)!" Man khastam in bazio dor bezanam mostaghiman raftam be un address goft intori nemishe! Baiad be 10 nafar befrestish! Nemidunam cetori fahmid, amma majbur shodam in karo anjam bedam bebinam kar mikon

من اگه این کار رو بکنم حتما صفحه سفید میاد جلوم!
آخه مگه میشه کسی منو دوست داشته باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد