دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

حرف دلم

دستم به تو که نمی رسد 

 

فقط حریف واژه ها می شوم... 

 

گاهی هوس می کنم 

 

تمام کاغذ های سفید روی میز را 

 

از نام تو پر کنم 

  

تنگاتنگ هم 

 

بی هیچ فاصله ای... 

 

از بس 

که خالی ام از تو... 

 

از بس 

که تو را کم دارم... 

 

آخر مگر کاغذ هم زندگی میشود...؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام.
وب خیلی قشنگی داری!
غروب آفتاب به دلشکسته میخوره!
حرف دلت یعنی این که خودت اینو نوشتی؟
خیلی خیلی قشنگه!

سلام گلکم.
چشمات قشنک میبینه!
نه خودم ننوشتم ولی شدیدا حرف دلمه! اصلا انگار برا من گفتنش!!!

وبسایت هواداران یوونتوس چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.fcjuventus.ir

سلام!

وبلاگ خوبی داری. اگه دوست داشتی به منهم یه سری بزن.

دوست داشتی منو توی وبلاگ قشنگت لینک کن.

منتظرتما حتما بیا [گل][قلب][چشمک]
مرکز بزرگ دانلود برنامه های فارسی www.ParsianCalendar.Blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد