دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دوری از من...

دوری از من... دورِ دور... 

ولی من نزدیکم به تو... 

تو را به خوبی میشناسم! ولی تو آنقدر دوری که فکر میکنی، اصلا نیستم!!! 

روزگارم شده تو... 

ایمانم شده تو... 

عشقم شده تو... 

اما تو چه؟؟؟ 

چه میدانی که در یک گوشه از این شهر بزرگی کسی هست که زانوانش را بغل کرده و در تنهایی اشک میریزد... 

آری... تو نمیبینی مرا! 

ولی من جز تو نمیبینم! 

این است فرق بین من و تو...

نظرات 5 + ارسال نظر
تارا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام عزیزم
چه وب قشنگی داری
منم با افتخار لینکت میکنم

ممنونم.
نظر لطفته فدات شم!!!
باعث افتخارمه!
راستی سلام.

سحر شنبه 8 مهر 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام روشنک جووووون ببخشید بی اجازه ودعوت اومدم وبت
وبلاگ نو مبارک خیلی دلم برای همهتون تنگ شده
از نظرات وب تارا وبتو دیدم خیلی قشنگه
دلنوشته هات عالیه......
الهی بمیرم چه دل پر دردی داری
همه نوشته هات خیلی قشنگن
منم این روزا حالم خیلی بده کارم شده حسرت گذشته رو خوردن

سلام عزیزم.
خواهش می کنم فدات شم. وب خودته!
نظر لطفته!
خدا نکنه.
حسرت کدوم گذشته رو میخوری؟
گذشته ای که اون توش نبود؟!؟!؟!؟!

سحر شنبه 8 مهر 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

نه روشنک من حسرت انتخابای کنکورمو میخورم نمیدونی خیلی بده یه سال از عمر ادم با یه اشتباه هدر بره به خدا هنوز هیچی نشده افسردگی گرفتم تو خونه
راستی چت جدید تازه لینکشو دیدم
ولی هیج جا چت خودمون نمیشد شبای ماه رمضون
حرف زدن تا سحر
یادش بخیر

آهان!
آره اون شبا دیگه هیچ وقت تکرار نمیشه!
رفت وبه عدم پیوست!
ایشاالله سال دیگه جبران میکنی!
ناراحت نباش گلم. افسردگی چیه؟ نبینم ناراحت باشیا!

آرتا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.artalovely1997.blogfa.com

بااجازه خداسلام

الاقربونت برم من.......
انگاراینهمه باهم راجع به این موضوع باهم حرف زدیم
هنوزاثرنکرده نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راجع به کدوم موضوع؟

ستایش جووون شنبه 8 مهر 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://pique3.blogfa.com

مباااااااااااااااااارکه وبتتتتتت.....مخاطبت کاملاااا مشخصهههه هاااااااا

راستی اوون خصوصیه رو من گذاشتمااا

مرسی فدات شم!
اونم اتفاقی بوده!
نمیخواستم مشخص نباشه فدات شم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد