دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

سه کلمه آشنا

 چیزی برای گفتن ندارم...

تنها سه کلمه در ذهنم جای دارد!!! 

تنها سه کلمه است که برایم آشنا است!

فاصله، حسرت و تنهایی... 

این همه فاصله حق من نیست... هست؟؟؟ 

حسرت بودنت، حسرت داشتنت حق من نیست... هست؟؟؟ 

تنهایی را حق خودم نمیدانم... تو میدانی؟؟؟ 

نه... این ها حق من نیست... 

آن هم فقط به جرم دوست داشتنت! 

به جرم کم داشتنت! 

در هر ثانیه کمبودت را حس می کنم... ولی کاری از دستم بر نمی آید!!! 

کاش بودی! 

کاش بودی و اینها نبود! 

اما افسوس.............................

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر شنبه 8 مهر 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

روشنک این یکیم خیلی قشنگه
این ها حق من نیست...

مرسی فدات شم.
نه نیست...

آذین دخت شنبه 8 مهر 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

خیلی خوشمل بود خانوم خانوما
شادباش میگم بابت وب قشنگت
بووووس

مرسی دوست جونم.
گلم وقتی یه نفر یه مدت همش غمگین و تنها باشه، دیگه با غم و تنهایی عجین میشه!
من الان حتی از غمگین بودن لذت هم می برم! چون حالم حال غمگینیه، شاد بودن رو دوست ندارم!

محبوبه یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 08:49 ب.ظ http://mardshisheie.blogfa.com/

این کلمات برای من هم آشناهستن خیلی آشناهرروزلمسشان می کنم ....درددارند....دردی که توی این کلمات هم جانمی شوند....
سلام روشنک جان آپم خوشحال میشم بیای

آره. درد دارند!
دردی که میتونه هر کسی رو از پا در بیاره!
بعید میدونم سر پا مونده باشم!
حتما سر میزنم گلم!

ایرانی دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

خیلی قشنگه،تبریک بابت وب خوشکلت

چشمات قشنگ میبینه گم.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد