دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

من عاشق نیستم...

 خوش به حال کسانی که عاشقند... 

دست کم تکلیفشان معلوم است! 

اسم دارند...عاشق، دیوانه، شاید هم مجنون! 

اما من چه؟؟؟ نام خود را چه بگذارم؟ عاشق؟؟؟ 

نه... هر چه باشم عاشق نیستم!! 

در این تردیدی ندارم!

کاش دیگران هم تردید نمیکردند!!! 

کاش میتوانستم به همه بقبولانم که عاشقت نیستم! 

که حسم نسبت به تو هر چه که هست عشق نیست!!! 

اما هیچ کس باور نمیکند... 

همه این احساس را با عشق اشتباه میگیرند! 

چه کنم...؟؟؟ 

کاری از دستم بر نمی آید جز تکرار... 

تکرار این جمله با فریاد که ... 

"من عاشق نیستم"

نظرات 12 + ارسال نظر
محبوبه سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 05:30 ب.ظ http://mardshisheie.blogfa.com/

آره خوبه آدم یه اسمی داشته باشه اینکه بهمون بگن عاشق یادیوانه یا......من جنون روانتخاب کردم عشقی که باجنون همراهمه امابازهم محکومم بازهم نمی فهمندعشق باجنون یعنی چه نه نمی فهمندوهرروزمرامحکوم می کنندمن فریادمی زنم نمی خواهم مالکش باشم اماباورنمی کنند
من عاشقش هستم اماعشقی که...

آرتا سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.artalovely1997.blogfa.com

بااجازه خداسلام..........

من میفهمم که حست چیه عزیزم

سلام.
ممنونم خانم رئیس.

*تنهاترین دختر* پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://loveorlike-1374.blogfa.com

گاهی نگاهش که میکنی میبینی

دوستش داری، مهربان است و بی ریا...

در خیالت برای احساست به او، لباس عشق میدوزی!

اما هرجور که اندازه میگیری میبینی به قدوقواره اش نمیخورد

دلگیر میشوی، دوباره محاسبه میکنی

اما...

نه نمیشود، قدوقامت احساست به او، به پای عشق نمیرسد

دوباره اسیر تردید میشوی،

آرام آرام احساست را کنار میزنی ،

و تنها میشوی...

با پیراهنی که هنوز اندازه "هیچکس" نیست.

خیلی خیلی قشنگ بود.
ممنون.
ولی منظور من از این پست این نبودا!
احساس من کمتر از عشق که چه عرض کنم، خیلی بیشتر از عشقه!
ولی عشق نیست.
منظورم اینه که نوعش خیلی فرق میکنه!

*تنهاترین دختر* پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام گلم اکشالی نداره منم لینکت کردم
یه متنی نوشتم فک کنم واست نیومد اینو گذاشتم همین جوری

سلام گلم.
مرسی عزیزم.
بازم بذاری خوشحال میشم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

بگذارعاشق بنامند......
مهم دل واحساس من است که راست میگویندوهیچوقت هم دروغ بلدنیستن
عاشق/هوادار/مجنون مهم نیست مهم این است که من باتواین دنیا راتحمل میکنم زیرا توراه زندگی دراین روزگاربی مولارا به من آموختی
یاعلی مدد

ببخشید U ؟

reihaneh پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام گلم
خیلی خیلی وب خوشگلی داریییییییییییییی
بابت حسن انتخابت بهت تبریک میگم گلکم


مرسی بابت این متن زیبات
با اجازه کپی اش کردم

سلام خانمی.
چشمات خوشگل میبینه عزیزم!
مرسی.
خواهش میکنم گلکم!

ستایش جووون جمعه 14 مهر 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://pique3.blogfa.com

هههههههه.....چه باحال......
راستی سلام
دارم آپ میکنم الان بدوووووو بیا بووووووس

سلام.
اومدم!

ایرانی جمعه 14 مهر 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

وای ببخشیدروشنک/یادم رفت اسمم روبنویسم
بگذارعاشق بنامند......
مهم دل واحساس من است که راست میگویندوهیچوقت هم دروغ بلدنیستن
عاشق/هوادار/مجنون مهم نیست مهم این است که من باتواین دنیا راتحمل میکنم زیرا توراه زندگی دراین روزگاربی مولارا به من آموختی
یاعلی مدد

خواهش میکنم دوست جونم.

یلدا جمعه 14 مهر 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://yalda73.blogsky.com

به! روشنک جون!!!! چه وب توپی زدی مبارکا باشه!
بابا جون تو عاشقی. من میدونم! عاشقی فقط اون نیست که بخوای با طرف ازدواج کنی اگه حاضر باشی به خاطر دوست داشتن یه نفر از جون براش مایه بذاری یعنی عاشقشی. حتی به عنوان یه داداش.
موفق باشی عزیزم.

من حاضرم برای مامانم و خواهرم و دختر عمم و دختر دختر عمم و خیلی از افراد دیگه جونمو بدم، این یعنی این که عاشق همشونم؟
نه عزیز دلم اینا با هم خیلی فرق داره!
عاشقی یه چیز دیگه است!

سحر جمعه 14 مهر 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام روشنک جووووووووون
من که میگم عاشق بودن یه درده عاشق نبودنم یه درده دیگه

اصلن دنیا پر از غم وغصه س
واقعا خووووشی دنیا کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی کم نیار...........


سلام گلم.
خوشی تو دنیا زیاد هست.
ولی تو دنیای من خوشی جایی نداره!

نیایش جمعه 14 مهر 1391 ساعت 08:58 ب.ظ http://aliziya-6.blogfa.com

دوســت خـوبم: اگه نـتونـستی برنامــه ی "خــوشاشیراز" روبـبیـنی حـتمن حــتمن
یه سربهـم بزن!امـروزتوی برنامه داداش ومهموناحـرفایی زدن که گـمونم واست جالب باشه!پس ازدستشون نده...
منــتظرم!

حتما حتما سر میزنم دوست جونم.

زهرا جمعه 14 مهر 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام روشنک جونی

سلام عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد