دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

"یه روز خوب میاد"

هر روز میگویی: 

"یه روز خوب میاد، این رو میدونم" 

امروز این حرفت آتش به دلم کشید... 

روز خوب بدون تو؟؟؟ 

امکان ندارد... 

هر چه با خود کلنجار میروم، میبینم روز خوب بدون تو وجود ندارد! 

قصد بودن داری؟؟؟ 

نه...نداری... 

قصد بودن در کجا را داشته باشی وقتی که حتی نمیدانی من هستم یا نه؟!؟!؟! 

روزها می آیند و می روند و من فقط منتظر آمدن تو هستم!!! 

چرا که اولین شرط خوب بودن روز بودن توست... 

پس تا نباشی روز خوب نمی آید...

کاش ذره ای امید داشتم... 

امید به این که... 

روزگاری"روز خوبی خواهم داشت...

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر شنبه 15 مهر 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

عالی بود روشنک
دعا میکنم یه روز خوب بیاد دیگه نگی روز خوب امکان نداره
دعا میکنم تا اجابت بشه
دعا میکنم چون دلم روشنه

مرسی گلم.
چیز محال چطوری امکان داره؟
نه امکان نداره!

ایرانی یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

یه روز خوب......
گفتنش خیلی ساده ست ولی.....
من روزای خوب رو باوجود توحس میکنم .درنبودت روزخوب...نه حتی دنیای خوب هم وجودنداره

دقیقا!
خیلی باهات مؤافقم.

محبوبه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 07:35 ب.ظ http://mardshisheie.blogfa.com/

برای منم روزی خوبی نمیادهیچ وقت نمیاددیگه نمی تونم بنویسم این روزایه گوشه ی اتاق میشینم وفقط میگم های دلم چون می دونم روزهیچ وقت نمیادنه نمیادمی دونم که اینقدرحالم بده می دونم چون اون می دونی من هستم ونمی خوادکه باشم

محبوبه میدونه که هستی، ولی عین ما نمیشناستت!
فکر میکنه یکی هستی مثل بقیه! نمیدونه که ما یه جور دیگه ایم!
محبوبه جونم. بنویس!آرومت میکنه!

سحر چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام روشنک جوووووووون
کجایی تو دختر نگرانت شدم
بیا اپ کن دیگه
هروقت اینجا سر میزنم خبری نی
نگرانت شدم بیا دیگه

چشم گلم.
اگه بتونم حتما زود به زود آپ می کنم.

تارا یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://taratanha.blogfa.com

این جمله ای که میگه دقیقا همینه؟؟؟؟؟؟؟
میشه بگی بهم دقیقا چی میگه؟؟؟؟؟
چرا اونروز انقدر غصه دارت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه چی شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید انقدر میپرسما آخه من جدیدا ندیدم هیچ برنامه ای رو.فقط کنجکاوم

آره عزیزم.
هر روز آخر برنامه میگه: یه روز خوب میاد. اینو میدونم.
اون روز اتفاق خاصی نیفتاده بود. فقط خیلی بهش فکر کرده بودم و اون روزتازه به معنیش توجه کردم!
اون روز خیلی کمبودش رو حس میکردم.

فائزه سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://Ba-ejazekhoda.blogfa.com

با اجازه ی خدا

سلام

بر اوج محبت علی اوجی نیست
در بحر بجز کرامتش موجی نیست
در کل ممالک و مذاهب به جهان
مانند علی و فاطمه زوجی نیست

سالروز ازدواج آسمانیشان مبارک[گل]

تبریک ویژه از طرف وبلاگ : Ba-ejazekhoda.blogfa.com

سلام.
مبارکه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد