دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

دل شکسته

"اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست"

انتظار...

هر روز که از مدرسه بیرون میایم، می ایستم و به دور و برم نگاه میکنم!

همه میگویند: کسی قرار است دنبالت بیاید؟؟؟

و من در حالی که بغض گلویم را گرفته، با صدای گرفته میگویم: نه! 

و راهم را میگیرم و می روم! 

چه بگویم؟؟؟ 

بگویم دنبال ماشین تو میگردم؟؟؟نمیخندند؟!؟!؟ نمیخندند به این امید واهی؟؟؟

وقت هایی که ماشینی مثل ماشین تو را میبینم، به سمتش میدوم و به پلاکش نگاه میکنم... 

و وقتی میبینم پلاک تو نیست، با نا امیدی به سمت خانه به راه می افتم... 

دیوانه ام دیگر...  چه کنم؟؟؟ به این آرزوی محال امید دارم... 

انتظار دیوانه ام میکند...  

سخت است انتظار کشیدن ... انتظار کسی که میدانی هیچگاه نمی آید...   

فکر این که روزی به دنبالم بیایی حتی در تصورم هم نمیگنجد! 

چه افتخاری دارد ... آمدنت به دنبالم ...  

افتخاری که هیچگاه نصیبم نمیشود ... 

آه ... خدای من ... این انتظار کی به پایان میرسد؟؟؟ 

پس کی میمیرم و راحت میشوم از این همه درد انتظار؟؟؟  

کاش بودی ... کاش بودی و این همه انتظار، مرا از پا در نمی آورد...

نظرات 25 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

تیتر وبت رو که دیدم ٬ به نیت کسی دیگه وبت رو باز کردم . . .

اما انگار این نوشتت ٬ حرف دل منم بود !

ما مدرسه ای ها ٬ همیشه همینیم . . .

منم مثل تو منتظرم . .
با این تفاوت که نمیدونم اون آدم کیه . . . ؟

چطوری نمیدونی منتظر کی هستی و منتظرشی؟

سمانه پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام روشنک جونم.خوبی؟چه خبر؟روزگار به کامت هست؟امیدوارم که حالت حسابی خوب باشه.
گلم چرا این قدر حرفات غم انگیز و ناراحت کننده هستش؟
یه خورده شادباش.خیلی دوست دارم بدونم اون کیه که این قدر به خاطرش داری عذاب میکشی؟
اگه منو فابل دونستی و دلت خواس بیا وبم و بم بگو.
افرین؟؟؟؟؟؟ازت خواهش می کنم.اخه من خیلی کنجکاوم.

سلام گلم.
دروغ گفتن را خوب یاد گرفته ام ... خوبم... خوبِ خوب...
وقتی که خودم غمگینم، چطوری میتونم حرف های ناراحت کننده نزنم؟؟؟؟؟؟؟
نمیتونم شاد باشم، چون بدون اون، شادی برام معنایی ندارم!
شما که قابل هستی، ولی نگم بهتره! از دستم ناراحت نشو دوستم!

آرتا پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.artalovely1997.blogfa.com

بااجازه خداسلام.........

آجی.............
تو محکمتر از این حرفهایی.....من به ایستادگیت ایمان دارم.

گلکم ایستادگی در برابر کی؟ در برابر چی؟
آره! ایستاده ام ... ایستاده ام به انتظار ... سفت و محکم ... تا آخر عمر!

ایرانی پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام
روشنک به نظرم انتظارمن وتوهیچوقت پایانی نداشته باشه وهمیشه بایددلتنگ ومنتظرباشیم...
یاعلی

مال هیچ وقت تموم نمیشه! ولی انتظار تو رو نمیدونم، چون نمیدونم منتظر چی هستی؟
ولی امیدوارم مال تو، یه روزی تموم بشه!

سمانه پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 04:19 ب.ظ

هر جور راحتی.....

گلم از دستم ناراحت نشو!
آدرس وبت رو بده!
اون قبلیه هر کاری میکنم توش نمیره!

شهاب الدین پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.namyazyam.blogfa.com

با سلام نام وبت منو یاد یه شعر انداخت
ای جان غم گرفته بگو دور از ان نگاه
در چشمه کدام تبسم بشویمت
برای تعجیل فرجش دعا کنیم
اللهم عجل لولیک الفرج بحق المضطر

سلام.
ممنون از حضورتون!

سمانه پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://http://samanehshiry.blogfa.com/

چرااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه اومد زود یه خبری بده.

گلم آدرس رو اشتباه میذاشتی!
الان که رفتم درست شد!
اگه توجه کنی میبینی که اولش دو تا http// گذاشتی!

اریساوپارسا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام خاله انتظارت مثه انتظارمامان ماست ولی هیچوقت به پایان نمیرسه

مامان شما منتطر چیه آخه؟
واقعا برام سؤاله!

آذین دخت جمعه 19 آبان 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

منم منتظرم ولی منتظر خوشگل دانشگاه!کاش بیااااااااد
ایشالا هم تو ب ارزوت برسی هم من!!
بلند بگو انشاالله

انشااللللللللللللللللللللللللللللللللللله که به آرزوت میرسی!
مال من که محاله!

محبوبه جمعه 19 آبان 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://mardshisheie.blogfa.com/

انتظار....کلمه ی عجیبیه که من هرروزوهروزلمسش می کنم

با هم لمسش میکنیم!
انتظاری که هیچ وقت به پایان نمیرسه!

آذین دخت شنبه 20 آبان 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

باز یه بغضی گلومو گرفته
باز همون حس درد جدایی
من امروز کجامو تو امروز کجایی
پشت این گریه خالی شدن نیس
همه درد دنیا یه شب درد من نیس
حالم دست خودم نیس.خرابم رفیق

خرابم ... خرابم ... خرابم رفیق ...

محبوبه شنبه 20 آبان 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://mardshisheie.blogfa.com/

دلم گرفتهههههههههههههههههه

من که دیگه دلی ندارم که بگیره، ولی حالم مثل همیشه بده!

تارا یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://taratanha.blogfa.com

فقط چند لحظه به من فکر کن/ نگو لحظه چی رو عوض میکنه
همین چند لحظه برای یه عمر/ همه زندگیمو عوض میکنه
برای همین چند لحظه عمر/ همه سهم دنیامو از من بگیر
فقط این یه رویا رو با من بساز / همه آرزوهامو از من بگیر

نمیدونم بگم خداکنه انتظارت به پایان برسه یا تو از شر این انتظار خلاص بشی................
امیدوارم هرچی قراره بشه زودتر اتفاق بیفته روشنک عزیزم
امیدوارم غصه های همممون رو یه روز یکی پرپر کنه چه اونی که اینو میگفت چه بقیه

تارا جونم! عزیزم! فدات شم!
مگه میشه انتظار من تموم بشه؟
انتظار برای آرزوی محال همیشگیه! مگه این که به قول تو، از شر این انتظار خلاص بشم!
گلم این آهنگ رو خیلی خیلی دوست دارم! نه به خاطر قشنگیش! به خاطر این که حرف دل خودمه! فقط یه لحظه! تو رو خدا فقط یه لحظه!
راست میگه:
فقط چند لحظه کنارم بشین/یه رویای کوتاه تنها همین!
ته آرزوهای من این شده/ته آرزوهای ما رو ببین!

سمیه72 یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

عزیزم من برای اولین باره با وبت اشنا شدم خیلی جای دنج وآرومیه احساس راحتی میکنم از طریق سایت تک پسر کاشون باهات اشنا شدم من برات دعامیکنم که به ارزوت برسی عزیزم اینقدر ناراحت وغمگین نباش توکل به خدا کن خدا هیچوقت ادم وتنها نمیذاره با اجازت میخوام بهت یه کتاب معرفی کنم شاید خونده باشیش کتاب راز روندابرن ترجمه وویرایش الهام حاجی باقری ومیرزابیگی عالیه برای من که کار ساز بوده

مرسی عزیزم! نظر لطفته!
نه! خدا تنهام نذاشته! فقط یه آوار خراب کرده سرم! ولی خودش هنوز اون بالا داره نگام می کنه! اینو مطمئنم!
مرسی از کتابی که معرفی کردی!

سمیه72 یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

خواهش میکنم عزیزم انشاالله روزی به خواستت میرسی منم مثل خودت انتظار عذابم میده ولی باهاش میسازم

محبوبه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 08:48 ب.ظ http://mardshisheie.blogfa.com/

روشنک من غصه می خورم نمیشه نخوردمنم مرداین روزگارنیستم به خدانیستم امروزدلم شکست واین شکایت وپیش خدامیرم من که کسی روندارم غیراون دارم؟ندارم باورکن نمیشه به دل بگی نشکن وقتی شکست دیگه نمیشه کاریش کرد

میدونم غصه میخوری خواهری!
منم همینو گفتم! گفتم خودمون غم و غصه زیاد داریم، به خاطر حرف جند تا آدم که هیچی نمیدونند و هیچی حالیشون نیست، یه غصه به غصه هات اضافه نکن! بهشون اهمیت نده!
فقط همین!

آذین دخت چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

دوست دارم یه عالمه،صدای خنده های تو برای من یه مرحمه،دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه.دلم واسه تو میزنه،صدای دلنشین تو سکوت غمو میشکنه
غزل محبتو نیستی ک معناش بکنی.غصه بی حیا شده نیستی ک رسواش بکنی.گلدونا گل نمیدن بی تو بهونه میگیرن
روشنک اگه اونم حس منو نداشته باشه من میمیرم .دعا کن وگرنه دلم میمیره و فقط یه جسم ازم باقی میمونه

انشاالله که اونم حس تو رو داره!
انشاالله که تو مثل من نمیشی!
محکم باش خواهری!

سحر پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام روشنک جوووووون
بعد چند وقت اومدم نت
اومدم اپتو بخووونم و برم
یهو یی دلم خواست برات کامنت بزارم
فعلا بای بای

کار خوبی کردی عزیزم!

سمانه پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://http://samanehshiry.blogfa.com/

سلام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟
چه خبر؟؟؟ببخشید چند روز بود که بهت سر نزدم....
اخه نتم شارز نداشت وگرنه مگه میشه روشنک جونم رو فراموش کنم؟؟؟؟هرگز.....
عزیزم من یه معذرت خواهی بهت بدهکارم...
ببخشید که اون موقع فضولی کردم و اسم عشقت رو پرسیدم.معذرت.....
راستی من اگه بخوام برات نظر خصوصی بذارم چه جوری باید این کارو بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستت دارم.........
بوووووووووووووووووووووووووس
یاعلی مدد......

خواهش می کنم عزیزم!
معذرت خواهی چرا؟
من که تو وبت بهت گفتم! مگه ندیدی؟
بلاگ اسکای نظر خصوصی نداره!
بالای صفحم یه گزینه داره به نام تماس با من، اونجا پیامتو بذار!
منم دوست دارم!
بوس بوس.

سمانه پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://http://samanehshiry.blogfa.com/

نه ندیدم.واقعا اسمشو گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمعنی یا داری سر به سرم می ذاری؟؟؟؟؟؟؟
یه بار دیگه بیا و برام نظر بذار و بهم بگو؟؟؟؟؟؟؟؟
زود باش دارم از کنجکاوی می ترکم..........

سمانه جان برات نظر نذاشتم!
توی تماس با من برات گذاشتم!
صندوق پستی و این حرفات رو نگاه کنی پیداش میکنی!

آذین دخت جمعه 26 آبان 1391 ساعت 03:06 ق.ظ

حسودیم شد...منم دوسم داری خواهری؟

مگه میشه خواهر بزرگه خودمو دوست نداشته باشم؟
هان؟ نه! تو بگو میشه!؟!؟!؟!
دِ نمیشه دیگه!

پارسا شنبه 27 آبان 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

دنیای عجیبیه

آره دنیای عجیبیه خاله!
خاله جون اگه به مامانت زنگ و اس نزدم بگو ببخشه!
قصدم بی محلی نبوده!
نمیخواستم حتی اگه یه لحظه از اون حال و هوا اومده بیرون، دوباره ببرمش تو اون حال و هوا!
از هردوتون عذر میخوام!
دهنم بسته است از دلداری دادن! چون که دلداری اینجا دیگه جایی نداره! هر کسی چیزی میگه و آتیش میزنه به قلب مامانت! پس هیچی نگم بهتره!
تسلیت عزیزم! تسلیت!

Baran شنبه 27 آبان 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

هی من میگم میشه تو بگو نه
به جون روشنک میشه
حالا میبینیم
اصلا شعارمونو یادت رفته:
یامیشه
یا میشه

یاعلی مدد

باران چی میشه؟
چرا قبل از حرف فکر نمیکنی آخه؟
واقعا باید برم بمیرم!
باید برم بمیرم که دوستای نزدیکم هم هنوز نمیدونند من منتظر چی هستم! اگه میدونستید، نمیگفتید میشه!

آذین دخت یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

امروز یونی عالی بودددددددد و من هر روز عاشقتر از دیروزم شاعرمیگه :عاشق شدم کاش ندونه،دسته دلم رو نخونه اگه بدونه میدونم دیگه با من نمیمونه

وای!
چقدرم که نمیدونه!
با اون ضایع بازیا!

آذین دخت دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

خدایا کسی رو ک قسمت کس دیگه ایست،سر راهمون قرارنده،تا شبهای دلتنگیش برا ما باشه وروزهای خوشش برا دیگری
الهی امین

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد